0
اعلانات
هیچ اعلانی یافت نشد.1403-02-04 13:00
حذف اعلانات
آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN آموزش

آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN

انتشار: 23 شهریور 1401

آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN

آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN یا همان پلی استیشن را در این مقاله مرور خواهیم کرد. انجام مراحل یاد شده جهت خرید پلی استیشن پلاس لازم میباشد. در زمان ثبت سفارش پلاس نیاز میباشد در بخش توضیحات یکی از بک آپ کد های خود را وارد کنید تا فعالسازی بدون هیچ معطلی ای طی شود.

به دو روش امکان فعالسازی 2Step بر روی اکانت فراهم میباشد که در اینجا از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوتر آموزش داده میشود. روش دیگر انجام مراحل بر روی کنسول PS4/PS5 است که میتوان گفت به طور کل پروسه یکسان است.

  • ابتدا از طریق سایت پلی استیشن به حساب کاربر خود لاگین کنید. در بالای صفحه وارد بخش Sign In شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید تا لاگین انجام شود.

 

  • در مرحله بعد از بالای صفحه بر روی تصویر اکانت خود در بالا سمت راست کلیک کنید و وارد بخش Account Settings شوید.

 

  • پس از ورود به بخش تنطیمات حساب، بر روی Security  و سپس بر روی Continue کلیک کنید.

 

آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN

  • در مرحله بعد به مانند تصویر بر روی گزینه Authenticator App کلیک کنید.

 

  • در مرحله بعدی یک کد QR نمایش داده میشود که از طریق نرم افزار Google Authenticator در موبایل اندرویدی یا iOS آن را اسکن میکنید و بلافاصه در لیست تحت عنوان Sony( Your Email Address) نمایش داده میشود. حال در مرورگر خود در سایت بر روی Continiue کلیک کنید.

 

آموزش فعالسازی ورود دو مرحله‌ای اکانت PSN

  • در صفحه بعدی کدی که در اپ Authenticator مشاهده میکنید را وارد کنید و بر روی Verify کلیک کنید.

 

  • در مرحله آخر با پیام زیر مواجه خواهید شد که نشان دهنده فعال شدن تایید دو مرحله ای میباشد. در پایین متن پیام چندین کد Backup یکبار مصرف تولید میشود و مختص به اکانت شماست. در هنگام ثبت سفارش پلاس پلی استیشن حتما یک کد مصرف نشده را در توضیحات اکانت وارد کنید.

 

منبع: وبلاگ دیجی کی