0
اعلانات
هیچ اعلانی یافت نشد.1403-01-31 09:07
حذف اعلانات
آموزش تغییر ریجن اکانت بلیزارد – بتل نت آموزش

آموزش تغییر ریجن اکانت بلیزارد – بتل نت

انتشار: 13 مهر 1401

آموزش تغییر ریجن اکانت بلیزارد یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران این پلتفرم محبوب بوده که بسیاری با آن روبرو بوده اند و ما در این مقاله قصد داریم شما را به صورت قدم به قدم با پروسه تغییر ریجن اکانت Battle.net آشنا کنیم تا از گشت و گذار در اینترنت برای پیدا کردن راه حل و آموزش بی نیاز شوید.

بلیزارد یا بتل نت چیست؟

اگر از عاشقان صنعت بازی های رایانه ای باشید حتما نام بازی World of Warcraft به گوش تان خورده است. بازی ای که توسط لانچر محبوب و قدیمی Battle.Net میزبانی میشود و متعلق به شرکت بلیزارد میباشد. این لانچر که همزمان با نسخه اصلی WOW منتشر شد توانست با ارائه عملکرد استاندارد و بدون مشکل در بین گیمر ها جا باز کند و از دسته لانچر های محبوب در PC قرار بگیرد.

چرا تغییر ریجن دهیم؟

تغییر ریجن در بلتفرم های دیگر مانند استیم از مواردی میباشد که هر از چند سال کاملا حیاتی بوده و به جهت تهیه بازی ها با قیمت مناسب کاملا کاربردی است، اما در بلیزارد شرایط متفاوت است و تغییر ریجن به چند دلیل که در پایین لیست شده از خواسته های کاربران میباشد:

  • انتخاب کشور اشتباه در هنگام ساخت اکانت
  • انتخاب کشور تحریم شده در هنگام ساخت مانند روسیه
  • انتخاب کشوری که در آن امکان خرید مستقیم بازی ها و محصولات بلیزارد وجود ندارد
  • انتخاب کشوری که قیمت خرید بازی ها در آن بسیار بالاتر از دیگر ریجن ها است
  • عدم امکان ثبت شماره موبایل بر روی اکانت به دلیل انتخاب کشور اشتباه که لازمه بازی های رایگان یا پولی در بتل نت است مانند Warzone و Overwatch 2 و دیگر عناوین Call of Duty
  • بسته شدن خرید مستقیم بر روی اکانت ها با کشور های تحریم شده مانند روسیه

اگر شما با یکی از مشکلات بالا مواجه هستید و تماید دارید با تغییر ریجن به آن ها پایان دهید، در جای درستی هستید!

آموزش تغییر ریجن اکانت بلیزارد

سیستم تغییر ریجن در این پلتفرم بسیار ساده و در عین حال انجام آن نیاز به دقت دارد. به طور کلی این پلتفرم تغییر ریجن را بر اساس مدارک حقیقی شما انجام میدهد و در پروسه تغییر از شما مدارکی مانند قبض یا مدارک هویتی طلب خواهد شد تا هویت شما و محل سکونت شما احراز شود.

نکته: در این آموزش، مراحل تغییر ریجن به ایران توضیح داده شده است که البته اگر مایل باشید به کشوری جز ایران هم تغییر دهید مراحل یکسان است و نکته حائز اهمیت داشتن مدارک سکونتی و هویتی کشور مقصد تغییر ریجن میباشد.

تغییر ریجن بلیزارد

  • در صفحه بعدی بایستی وارد حساب کاربری خود شوید.

  • پس از ورود به صفحه سوالات امنیتی وارد میشوید که شاید مهمترین بخش همین صفحه باشد و باید به سوالات تا حد امکان پذیر به درستی پاسخ دهید. سوالات پرسش شده ممکن از با مواردی که ما با آنها برخورد داشتیم متفاوت باشد اما ترجمه چند مورد را برای شما قرار میدهیم تا در صورت پرسش بتوانید به آن ها پاسخ درست دهید. از سوالات پرسش شده پاسخ به دو مورد لازم میباشد در غیر اینصورت امکان طی شدن مراحل وجود ندارد. در صورتی که پاسخ دقیق را نمیدانید از گزینه Skip استفاده کنید تا به سوال بعدی بروید. تا حد امکان پذیر پاسخ سوالات را درست وارد کنید و اگر نمیدانید، نزدیک ترین پاسخ را ثبت کنید.

سوالات امنیتی:

  1. Previous phone nuber used on this Battle.net Account : شماره موبایل ها استفاده شده قبلی بر روی این اکانت
  2. Previous shipping or billing addresses associated with this account: آدرس های استفاده شده بر روی اکانت برای سفارشات
  3. Previous BattleTags used on this account: بتل تگ های استفاده شده روی این اکانت (نام های قبلی اکانت بلیزارد شما)
  4. Date of birth registered to the account: تاریخ تولد ثبت شده بر روی اکانت

  • با ارائه پاسخ به دومین سوال وارد صفحه فرم میشوید که میتوانید به مانند تصویر آن ها را پر کنید. (اگر در حال تغییر ریجن به ایران هستید، میتوانید از مدارک هویتی خود استفاده کنید زیرا در بتل نت آنها پذیرش میشوند.)
  • پیشنهاد ما ارائه یک تصویر از قبض گاز یا برق میباشد. در صورتی که دانش تغییر موقتی نام از طریق Inspect مرورگر را دارید میتوانید نام مشترک را به نام خود تغییر دهید. مدارک ارسالی نیازی به ترجمه ندارند و بلیزارد مدارک فارسی را هم بررسی میکند.

 

میتوانید از متن زیر برای توضیحات دلیل استفاده کنید (اگر به کشوری جز ایران در حال تغییر هستید در متن، نام Iran را به کشور مورد نظر خود تغییر دهید):

Hi,
When I created this account I was located in Russian Federation for business and now I’m back to my original country, Iran.
I attached documents as proof and I’m willing to provide more information if any thing more is needed.

Best Regards

 

  • در انتها با کلیک بر روی Submit فرم شما به بلیزارد ارسال خواهد شد و پس از بررسی آن توسط ساپورت، پاسخ آن در قالب یک ایمیل ارسال خواهد شد.

پاسخ ساپورت بلیزارد در این مرحله میتواند دو مورد باشد. مورد اول اینکه مدارک و اطلاعات ثبت شده شما تایید شده و تغییر کشور اکانت شما انجام شده و مورد دوم ممکن است از شما مدارک بیشتری خواسته شود و یا به دلایلی مدارک قبلی پذیرفته نشود (مانند ناخوانا بودن یا قدیمی بودن و…) که بایستی با مراجعه به صفحه تیکت ها  مدارک جدید تقاضا شده را ارسال کنید تا پروسه تغییر ریجن تکمیل شود.