0
اعلانات
هیچ اعلانی یافت نشد.1403-02-08 03:15
حذف اعلانات
گیفت مستقیم محصولات بلیزارد آموزش

گیفت مستقیم محصولات بلیزارد

انتشار: 12 اردیبهشت 1401

بروزرسانی 1402/04/01: از این تاریخ به بعد روش گیفت برای اکانت های روسیه قابل استفاده نمیباشد. ریجن های ترکیه و کانادا و مابقی ریجن ها بدون مشکل میتوانند از متد گیفت ثبت سفارش کنند.

همان طور که اطلاع دارید، اکانت های ریجن روسیه در پلتفرم بلیزارد (Battle.Net) از چند ماه قبل دچار تغییرات گسترده و محدودیت هایی شد که از بزرگترین و مهمترین آن ها، غیر فعال شدن امکان خرید مستقیم هر گونه بازی و سی پی و باندل بر روی این اکانت ها بود. از آن زمان خرید بر روی اکانت های ریجن روسیه بر روی سایت ما غیر فعال شده بود که به لطف روش گیفتینگ مجددا امکان خرید برای ریجن روسیه فعال شد. بزرگترین مزیت این سیستم امکان خرید و گیفت هر نوع بازی، باندل و سی پی روی سایت بلیزارد بر روی این اکانت ها میباشد. تنها نکته حائز اهمیت 3 روز گذشتن از زمان ادد فرند اکانت فروشگاه میباشد و بعد از آن که این بازه زمانی سپری شد، مشتری میتواند سفارش خود را بدون معطلی تحویل گرفته و حتی در خرید های آتی نیز بصورت عادی و در کوتاه ترین زمان محصول خریداری شده را به صورت گیفت دریافت کند.

روش گیفت درست به مانند تمام محصولات موجود روی سایت، صد در صد قانونی بوده و مستقیما از طریق سایت بلیزارد توسط اکانت های فروشگاه با منابع مالی معتبر انجام میشود و بدون هیج نگرانی ای میتوانید برای اکانت های بلیزارد یا همان بتل نت ریجن روسیه خود بازی بخرید یا سی پی و باندل وارزون تهیه کنید.

با توجه به شرایط یاد شده در بالا برای خرید به صورت گیفت میبایست به روش زیر عمل کرد:

1- ادد فرند اکانت گیفتینگ فروشگاه توسط لانچر بلیزارد (از داخل بازی ادد فرند انجام نشود!) Battle.Net ID: T4RG3T #21180

2- مطلع کردن ادمین توسط یکی از روش های ارتباطی مانند تیکت، تماس تلفنی یا پیام در تلگرام یا واتس اپ برای Accept کردن درخواست ادد فرند.

3- سپری شدن زمان انتظار 3 روزه از زمان تایید درخواست دوستی در بلیزارد

4- انجام خرید محصول یا محصولات دلخواه و طی شدن پروسه تحویل گیفت توسط فروشگاه بدون نیاز به ورود به اکانت مشتری

نکات اساسی و مهم:

1- اگر در آینده قصد خرید محصولاتی مانند CP و باندل های وارزون را دارید و یا به صورت دوره ای خرید هایی روی این پلتفرم انجام میدهید، توصیه میکنیم پیش از خرید پروسه ادد فرند را یک بار انجام دهید و با خیال راحت خرید های آینده خود را بدون سپری شدن زمان انتظار انجام دهید.

2- اگر قبل از ادد فرند، اقدام تهیه یکی از محصولات بلیزارد کردید، بلافاصله ادد فرند را انجام داده و به ادمین اطلاع دهید تا تایید انجام شود. اگر اطلاع رسانی انجام نشود مسئولیت هر گونه تاخیر در تحویل یا تغییرات قیمتی بر عهده مشتری میباشد.

نحوه ثبت سفارش محصولات وارزون به روش گیفت برای اکانت های ریجن روسیه:

در زمان ثبت سفارش در بخش اطلاعات اکانت بلیزارد، صرفا آیدی اکانت بلیزارد  (به هیچ عنوان آیدی اکتویژن یا موارد مشابه وارد نکنید) خودتون رو به مانند تصویر وارد کنید تا ما در زمان تحویل، گیفت را به اکانت شما ارسال کنیم.

ثبت سفارش

آموزش ادد فرند:

طبق تصویر در لانچر بلیزارد وارد بخش ادد فرند شده و آیدی T4RG3T#21180 را عینا کپی و پیست کنید و سپس گزینه Send Request را کلیک کنید.

ادد فرند بلیزارد