0
اعلانات
هیچ اعلانی یافت نشد.1403-02-05 14:06
حذف اعلانات
آموزش فعالسازی سی دی کی Origin آموزش

آموزش فعالسازی سی دی کی Origin

انتشار: 2 تیر 1400

فعالسازی سی دی کی Origin از مطالب مهم دیگری است که خریداران محصولات این پلتفرم نیاز است با آن آشنایی پیدا کنند. پلتفرم اوریجین از دیگر لانچر های بزرگ صنعت گیم که در مالکیت کمپانی EA میباشد و تا سالیان سال از رقبای اصلی استیم! که حتی بوجود آمدن این لانچر بر سر یک دعوای حقوقی بین استیم و EA بود که در نهایت شرکت EA تصمیم به راه اندازی Origin کرد تا دیگر نیازی به استیم نداشته باشد و تا سال 2020 میلادی این رویه ادامه داشت تا اینکه تو شرکت توافق بر همکاری مجدد با یکدیگر کردند و عناوین بزرگ EA بر روی استیم منتشر شد.

توجه: قبل از ورود به سایت یا نرم افزار اوریجین نیاز مند تغییر آی پی می باشید. در هنگان فعالسازی از نرم افزار تغییر آی پی مناسب استفاده کنید.

1- نرم افزار اوریجین را از سایت اوریجین یا با جستجو در گوگل از سایت های واسطه خارجی یا ایرانی دانلود و نصب کنید. یا اینکه از طریق سایت اوریجین برای فعالسزای استفاده کنید. مراحل فعالسازی در هر دو روش یکسان میباشد. آدرس سایت اوریجین: origin.com/usa/en-us

فعال سازی سی دی کی Origin

2- بعد از ورود به سایت، از بخش Sign In به حساب خود لاگین کرده یا اگر اکانت اوریجین ندارید از بخش Register یک حساب کاربری رایگان بسازید. کشور پیشنهادی آمریکا میباشد.

فعال سازی سی دی کی Origin

3- پس از لاگین  در سایت بر روی View my Game Library کلیک کنید.

4- در صفحه بعدی ابتدا بر روی Add a Game و سپس Redeem Product Code کلیک کنید.

فعال سازی سی دی کی Origin

5- در صفحه وارد شده، هم مانند تصویر در  قسمت Product Code سی دی کی محصول خریداری شده را وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید.

فعال سازی سی دی کی Origin

6-  در صفحه بعد نام و اطلاعات بازی خریداری شده از روی سی دی کی شناسایی و برایتان نمایش داده میشود، که با زدن دکمه Next به مرحله آخر می روید.

7- در انتها با دیدن پیغام Congrats ، بازی مورد نظر نیز به حساب کاربری اوریجینتان اضافه میشود و آماده دانلود است.