0
اعلانات
هیچ اعلانی یافت نشد.1403-01-30 23:53
حذف اعلانات
آموزش تهیه بک آپ کد استیم آموزش

آموزش تهیه بک آپ کد استیم

انتشار: 11 مهر 1401

آموزش تهیه بک آپ کد استیم یکی از نیاز های حیاتی این روز های کاربران استیم میباشد که خیلی ها با مزیت های آن آشنا نیستند و در این مقاله قصد داریم شما را را به صورت کامل با نحوه تهیه آن آشنا کنیم تا در هنگام ثبت سفارش بدون نیاز به خاموش کردن استیم گارد از آن استفاده کنید و به سرعت بخشیدن به پروسه تحویل سفارشات خود کمک شایانی کنید.

بک آپ کد استیم چیست؟

Steam Guard Backup Code یک لایه امنیتی میباشد که به صورت ذاتی برای ورود به اکانت استیم حتی بدون دسترسی به کد های استیم گارد تولید شده در موبایل است. بک آپ کد های استیم یک بار مصرف میباشند و پس از استفاده فاقد اعتبار میشوند. با تهیه بک آپ کد و حفظ آنها در محلی امن میتوانید در مواقعی که موبایل شما به هر دلیلی در دسترس نیست، از آن ها استفاده کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

اما دیگر مزیت کد های بک آپ استیم گارد، استفاده از آن در هنگام ثبت سفارش در فروشگاه دیجی کی میباشد به این صورت که شما میتوانید بدون نیاز به خاموش کردن استیم گارد موبایلی خود و صرفا با تهیه این کد ها و ارسال آن ها در هنگام ثبت سفارش به سرعت تحویل محصول خریداری شده کمک شایانی کنید و در نهایت سفارش خود را در زمان کوتاه تر و بدون نیاز به گفتگو طی کنید.

نکته: تهیه بک آپ کد صرفا برای افرادی که از استیم گارد موبایلی استفاده میکنند کاربرد دارد و اگر استیم گارد شما خاموش میباشد و یا در حالت ایمیلی است این آموزش مناسب شما نیست.

 

آموزش تهیه بک آپ کد استیم

  • ابتدا از طریق نرم افزار استیم یا مرورگر وارد حساب کاربری استیم خود شوید.  و بر روی Account Details کلیک کنید

  • حال وارد بخش Manage Steam Guard میشویم.

آموزش تهیه بک آپ کد استیم گارد

  • در صفحه بعدی بر روی Get Backup Codes کلیک کنید.

  • پس از ورود به این صفحه، یک پیامک حاوی کد تایید از طرف استیم برای شماره موبایل ثبت شده در اکانت استیم شما ارسال میشود که در بخش مشخص شده وارد کرده و سپس بر روی Generate Codes Now کلیک کنید

  • در این مرحله کار تمام است و استیم برای اکانت شما 30 بک آپ کد یکبار مصرف تولید کرده که میتوانید در هنگام ثبت سفارش 2 مورد را در بخش توضیحات اکانت وارد کنید.

آموزش تهیه بک آپ کد استیم

نکته مهم: کد های بک آپ خود را در یک محل امن نگهداری کنید و از ارائه آن به افراد ناشناس جدا خودداری کنید. اطلاعات ورود به اکانت شما بلافاصله بعد از تکمیل سفارش به صورت خودکار از سرور های دیجی کی حذف میشوند.