آموزش ثبت سفارش در دیجی کی – قالب جدید فروشگاه
انتشار: 31 شهریور 1400با توجه به ایجاد تغییرات در ظاهر سایت و همچنین تغییراتی کلی در پروسه ثبت سفارشات،نیاز به یک آموزش جامع از نحوه ثبت سفارش برای کاربران بیش از پیش احساس شد و در ادامه به صورت تصویری طریقه سفارش گذاری در سایت را با هم مرور میکنیم:
1- با فرض آنکه برای اولین بار است وارد سایت شده ایم پیش میرویم. محصول مورد نظر را از طریق بخش جستجو پیدا کرده و به صفحه آن ورود میکنیم:
2- پس از ورود به صفحه محصول، میتوانید تمام ورژن های مختلف از یک بازی یا نرم افزار را یکجا در همان صفحه مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود یک یا چند مورد را انتخاب کنید. به عنوان مثال عناوینی مانند Rainbow Six Siege یا Warzone دارای آیتم هایی مانند خرید های درون برنامه ای، باندل و حتی DLC ها هستند که همگی در صفحه مربوط به خود در دسترس کاربران قرار دارند.
3- پس از انتخاب ورژن یا آیتم مورد نظر در صفحه بازی یا نرم افزار، بسته به نوع لایسنس و تحویل آن چند حالت پیش خواهد آمد :
اگر نوع لایسنس “خرید مستقیم” باشد نیاز به وارد کردن اطلاعات ورود به حساب کاربری شما در پلتفرم آن بازی را خواهید داشت که به صورت کاملا مشخص در پروسه ثبت سفارش جزئیات و نکات ضروری به کاربر نمایش داده میشود:
اگر محصول از نوع “سی دی کی” و یا “گیفت کارت” باشد، از کاربر اطلاعات اکانت درخواست نمیشود مگر در حالتی که مشتری تمایل داشته باشد فعالسازی کد لایسنس توسط پشتیبانی فروشگاه انجام شود که این آپشن از خدمات اختیاری است:
4- پس از طی مراحل بالا به صفحه سبد خرید هدایت میشوید که لیست کامل محصولات موجود در سبد خرید را به همراه جزئیات و هزینه ها مشاهده خواهید کرد. توصیه میشود در این مرحله اطلاعات اکانت ها و پلتفرم ها و ویژگی ها را بررسی کنید.
5- در مرحله بعدی، کاربرانی که در لحظه انتخاب و ثبت سفارش به حساب کاربری خود در سایت دیجی کی لاگین نباشند و یا کلا حسابی نداشته باشند به صفحه ثبت نام/ورود هدایت خواهند شد. در این بخش شماره موبایل خود را جهت ورود یا ثبت نام وارد میکنید. اگر حساب کاربری داشته باشید در مرحله بعدی پسورد را وارد خواهید کرد، در غیر این صورت به صفحه ثبت نام و تایید پیامکی شماره موبایل ورود میکنید تا ساخت حساب کاربری نهایی شود.
6- پس از انجام مراحل ورود یا ثبت نام به صفحه بررسی نهایی قبل از واریز هدایت خواهید شد:
پس از بررسی، روش پرداختی خود را از سمت چپ صفحه انتخاب کرده و بر روی پرداخت کلیک میکنید تا به درگاه وارد شوید:
7- پس از پرداخت موفق، مجددا به سایت بازگشته و صفحه وضعیت سفارش را مشاهده خواهید کرد:
8- در صورتی که در اطلاعات ورودی شما مشکلی وجود داشته باشد و یا برای ورود به حساب کاربری در پلتفرم بازی، نیاز به تایید از طریق کد و به طور کلی نیاز به گفتگو برای تحویل باشد، وضعیت سفارش به “نیازمند گفتگو” تغییر کرده و در همان لحظه برای شمار موبایل ثبت نامی شما یک پیامک حاوی لینک ورود به صفحه گفتگو آنلاین با پشتیبان وارد خواهید شد. بخش گفتگو آنلاین زمانی که وضعیت سفارش به “نیازمند گفتگو” تغییر کند در انتهای صفحه جزئیات سفارش هم نمایش داده میشود.
9- در انتها پس از انجام شدن تحویل محصول یا محصولات سفارش شده، وضعیت به “تحویل نهایی” تغییر داده شده و بلافاصله پیامک هم دریافت خواهید کرد.
امیدواریم با آموزش بالا، سوالات شما در مورد نحوه ثبت سفارش پاسخ داده شده باشد. بخش پشتیبانی فروشگاه همواره پاسخگوی سوالات شما از طریق تماس و تیکت میباشند.